
Minik Judoculardan Sivas'a Büyük Sevinç,Sivas'tan Türkiye Şampiyonu Çıktı!
Sivaslı Minik Judocular Türkiye Şampiyonası'nda Fırtına Gibi Esti!
Sivaslı genç judocular, 26-27 Nisan 2025 tarihlerinde Amasya'da düzenlenen Okul Sporları Ortaokul Küçükler Türkiye Şampiyonası'nda sergiledikleri üstün performansla Sivas'ın gururu oldular. Türkiye Judo Federasyonu'nun faaliyet programında yer alan şampiyonada, Sivaslı sporcular önemli dereceler elde ederek göz doldurdu.
Kıyasıya mücadelelere sahne olan şampiyonada, Sivas'ı temsil eden minik judocular yeteneklerini konuşturdu. 42 kilogramda mindere çıkan Davut Gez, rakiplerini tek tek mağlup ederek zirveye adını yazdırdı ve Türkiye Şampiyonu oldu.
50 kilogramda yarışan Yusuf Emir Yanık da başarılı bir performans sergileyerek Türkiye üçüncülüğünü elde etti. Aynı şekilde +60 kilogramda mücadele eden Yiğitalp Çakır da üstün bir performans sergileyerek Türkiye üçüncüsü olmayı başardı.
34 kilogram kategorisinde ise Sivas rüzgarı esti. Mehmet Eren Yılmaz gösterdiği azimle Türkiye üçüncüsü olurken, aynı kategoride yarışan Furkan Yiğiter de Türkiye beşinciliği elde etti.
Şampiyonada mücadele eden diğer Sivaslı sporcular da önemli başarılar gösterdi. 46 kilogramda Ahmet Sencer Yıldırım Türkiye beşincisi olurken, 38 kilogramda tatamiye çıkan Yahya Gez de şampiyonayı Türkiye beşincisi olarak tamamladı.
