
Sivas'ta 15 Temmuz Ruhu "Sancak Koşusu" ile Coştu: Milli Birlik Mesajları Yükseldi!
15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü anma etkinlikleri kapsamında Sivas'ta büyük bir coşkuya sahne olan "Sancak Koşusu" düzenlendi. Valilik himayelerinde gerçekleşen programa, sporcular, gönüllü gençler ve kamu personeli yoğun katılım gösterdi.
Türkiye genelinde 81 ilde eş zamanlı olarak organize edilen Sancak Koşusu, Sivas'ta da milli birlik ve beraberlik ruhunu gözler önüne serdi. Koşunun sonunda duygusal anlar yaşandı; Avrupa ve Dünya Halter Şampiyonu Mustafa Elis, şanlı Türk sancağımızı Sivas Valisi Yılmaz Şimşek'e teslim etti.
Etkinlikte gönüllü gençler, ellerinde 15 Temmuz şehitlerimizin fotoğraflarıyla alan girişinde yer alarak anlamlı bir yürüyüş gerçekleştirdi. Programın sonunda, il protokolü ve tüm katılımcılarla birlikte toplu hatıra fotoğrafı çekilerek bu özel gün ölümsüzleştirildi.

