
Sivas'ta Bereketli Hasat Sezonu: Çiftçinin Yüzü Güldü
Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) AK Parti Grup Başkanı ve Sivas Milletvekili Abdullah Güler, Sivas Milletvekilleri Rukiye Toy ve Hakan Aksu ile birlikte merkeze bağlı Bingöl köyünde düzenlenen buğday hasadı programına katıldı. Sivas'ın tarımsal potansiyelini ve bu yılki bereketli hasadı yerinde inceleyen heyet, çiftçilerle bir araya geldi.
Sivas genelinde yaklaşık 2 milyon dekar alanda buğday, 1,5 milyon dekar alanda ise arpa ekimi gerçekleştirildiği belirtildi. Programda konuşan Vali Yılmaz Şimşek, çiftçilerin bir yıllık emeklerinin karşılığını alma heyecanına ortak olduklarını ifade etti. Vali Şimşek, "Bu yıl verimli bir sezon geçiriyoruz. Rekolte oldukça iyi gözüküyor. Tüm çiftçilerimize bereketli ve hayırlı bir sezon diliyorum," dedi.

