
Sivas Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte şehir genelindeki yeşil alanları ve parkları daha bakımlı hale getirmek için çalışma başlattı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, 'estetik' ve 'yaşanabilir' bir şehir vizyonu doğrultusunda çevre düzenlemelerine hız verdi.
Vatandaşların sıkça ziyaret ettiği park ve bahçeler başta olmak üzere yol kenarlarında çalışma başlatıldı.Ekipler, kış şartlarının ardından oluşan görüntü kirliliğini gidermek ve yaz sezonuna hazırlanmak için sahaya indi.

Çim Biçme ve Çiçek Dikimi Devam Ediyor
Bakım ve onarım çalışmaları kapsamında, öncelikle parklardaki çimler biçilerek düzene sokuluyor. Aynı zamanda mevsime uygun, rengarenk çiçeklerin dikimi gerçekleştirilerek parkların estetik görünümü artırılıyor. Çevre düzenlemeleri ve temizlik işleri de bu çalışmaların bir parçası olarak sürdürülüyor.


