
EMS Yapı Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında sahasında Artvin Hopaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürüyor.
Kulüp tesislerinde Teknik Direktör Servet Çetin yönetiminde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Ardından dayanıklılık çalışmaları yapan ekibimiz, savunma prensipleri ve yarım saha çift kale maçla günü tamamladı.
Takım basına ve taraftara kapalı yapacağı antrenmanla maçın hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek.
EMS Yapı Sivasspor ile Artvin Hopaspor 2 Kasım Perşembe günü saat 13.00'te BG Grup 4 Eylül Stadı'nda karşılaşacak.
