
Sivas'a Gençlik ve Spora Yatırım: Üç Önemli Tesis İçin İmzalar Atıldı!
Sivas'a gençlik ve spor alanında önemli bir yatırım daha kazandırılıyor. Spor Toto Teşkilat Başkanlığı ile Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü arasında; Çok Amaçlı Spor Salonları, Ferdi Sporlar Merkezi ve İl Müdürlüğü Hizmet Binası yapım işleri için imzalar atıldı.
İmza töreni, AK Parti Sivas Milletvekilleri Hakan Aksu ve Rukiye Toy, Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem ve Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Ata Öztürk'ün katılımlarıyla gerçekleşti.
Bu yeni tesislerin tamamlanmasıyla birlikte Sivas'ın gençleri ve sporcuları modern ve kapsamlı imkanlara kavuşacak, şehrin spor altyapısı daha da güçlenecek.

