
Sivas Siyasetinde Sıcak Gelişme! Kurucu İsim "Yolculuğu Noktaladım" Diyerek Duyurdu
Sivas siyaset arenasında hareketli saatler yaşanıyor. Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Sivas İl Başkanı Murat Tamer Çevik, yürütmekte olduğu il başkanlığı görevinden ve parti üyeliğinden ayrıldığını resmi bir basın açıklaması ile kamuoyuna ilan etti.
Kurucu Üye Olarak Başladığı Görevi Bıraktı
Murat Tamer Çevik, yaptığı yazılı açıklamada partideki geçmişine ve üstlendiği sorumluluklara değindi. Süreci sakin ve tarafsız bir dille özetleyen Çevik, DEVA Partisi'nin Sivas'taki ilk yapılanma döneminden bu yana kararlılıkla çalıştığını ifade etti.
Paylaşılan resmi açıklamada ve ilgili görselde (image_0162a6.jpg) yer alan detaylara göre, Çevik şu ifadeleri kullandı:
"11 Temmuz 2020 tarihinde büyük bir heyecan ve Sivas’ımıza hizmet etme arzusuyla adım attığım; İl Kurucu Üyeliği ve ardından İl Başkanlığı görevlerini yürüttüğüm DEVA Partisi’ndeki yolculuğumu, bugün itibarıyla noktalama kararı almış bulunuyorum. Görev sürem boyunca üstlendiğim sorumluluğun hakkını vermek; şehrimiz ve teşkilatımız adına elimizdeki tüm imkânları seferber ederek hayırlı hizmetler üretmek için var gücümle gayret ettim."

"Süreci Huzurlu Bir Şekilde Tamamladım"
Ayrılık kararının ardından herhangi bir polemiğe yer vermeden teşkilatına teşekkür eden Murat Tamer Çevik, açıklamasına şu sözlerle son verdi:
"Bugün geldiğim noktada; bu süreci vicdanen müsterih, başı dik ve huzurlu bir şekilde tamamlamanın özgüveniyle ayrılıyorum. Bu yolda şahsıma eşlik eden, emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunarım. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
Murat Tamer Çevik'in istifasının ardından DEVA Partisi Genel Merkezi'nin Sivas İl Başkanlığı görevine hangi ismi vekaleten ya da asaleten atayacağı ise kentteki siyasi çevreler tarafından merakla bekleniyor.


