

Sivas İlbeyliler Derneği 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Gününde Elbeyli/İlbeyli Üskülüç Çayı Havzasında ağaçlandırma çalışması yaptı.

Sivas İlbeyliler Derneği Dernek Başkanı Adem uzun ve Dernek Üyeleri Binlerce fidanı ve tohumu toprakla buluşturdu. Birçok doğa gönüllüsü de ağaçlandırma çalışmalarında dernek yönetimini ve üyelerini yalnız bırakmadı.


