
Hakan Demirgil Mazbatayı Aldı, Mesajı Verdi!
Sivas Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (SESOB) olağan genel kurulunun ardından güven tazeleyerek yeniden başkanlığa seçilen Hakan Demirgil, Seçim Müdürlüğü’nden mazbatasını teslim aldı.
Mazbata Teslim Alındı
Genel kurulda esnafların desteğini alarak koltuğunu koruyan Hakan Demirgil, seçim sürecinin resmiyet kazanmasıyla birlikte mazbatasını aldı. SESOB çatısı altındaki esnaf ve sanatkarları temsil etme yetkisini tescilleyen bu adımın ardından Demirgil, yeni dönem için kollarını sıvadı.

"Esnaf Teşkilatı Yükselsin Diye Basamak Olanlara Selam Olsun"
Başkan Demirgil, mazbatasını aldıktan sonra sosyal medya hesabı üzerinden bir mesaj paylaştı. Mesajında esnaf teşkilatına hizmet vurgusu yapan Demirgil, şu ifadeleri kullandı:
“Esnaf TEŞKİLATINI basamak yapıp yükselenlere değil; ESNAF TEŞKİLATI YÜKSELSİN diye basamak olanlara selam olsun! Hayırlı Cumalar”.
Bu sözler, teşkilat içerisinde birlik ve beraberlik mesajı olarak yorumlanırken, Demirgil’in yeni dönemde de esnafın çıkarlarını ön planda tutacağının sinyali olarak görüldü.



