
Dünya Şampiyonu Abdullah Kayapınar Konvoy Eşliğinde Karşılandı!
Mısır'ın Kahire kentinde düzenlenen Para Halter Dünya Şampiyonası'nda 49 kiloda altın madalya kazanarak Türkiye'ye tarihindeki ilk dünya şampiyonluğunu getiren milli sporcu Abdullah Kayapınar, memleketi Sivas'ta Vali Yılmaz Şimşek'i makamında ziyaret etti. Vali Şimşek, "Hedef artık olimpiyat şampiyonluğu," diyerek sporcuyu tebrik etti.
Para Halter Dünya Şampiyonu Abdullah Kayapınar, kazandığı tarihi zaferin ardından memleketi Sivas'a dönerek Vali Yılmaz Şimşek'i ziyaret etti. Konvoy eşliğinde Valilik binasına gelen şampiyon sporcu, Vali Şimşek tarafından kapıda karşılandı.
Ziyarette, Milli Takım Antrenörü Semih Ceylan, Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Özgür Kırmızıtaş ve Kayapınar'ın ailesi de hazır bulundu.
Vali Şimşek'ten Tarihi Başarı Vurgusu
Vali Yılmaz Şimşek, ziyarette yaptığı konuşmada, Kayapınar'ın başarısının önemine dikkat çekerek duygularını dile getirdi:
Vali Şimşek, "Bizlere büyük bir gurur yaşattın. Bu senin ilk dünya şampiyonluğun ve ülkemize para halter branşında tarihteki ilk dünya şampiyonluğunu kazandırdın. Başarısında emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. İnşallah başarıların artarak devam edecek ve milletimize daha nice mutluluklar yaşatacaksın," dedi.
Vali Şimşek, sözlerini "Hedef artık olimpiyat şampiyonluğu" diyerek tamamladı ve milli sporcuya başarılarının devamını diledi.


